GYAKORI KÉRDÉSEK
1. Hogyan tudok csatlakozni?
Android eszközök esetében:
Először töltsd le a Google Fitnesz alkalmazást a Google Play-ből INNEN, majd telepítsd amihez ITT adunk segítséget.
Utána töltsd le a MillióLépés alkalmazást a Google Play-ről INNEN, majd telepítsd amihez ITT (Videósegédlet Hamarosan) adunk segítséget.
IOS eszközök esetében:
Töltsd le a MillióLépés alkalmazást az AppStore-ból INNEN, majd telepítsd, amihez ITT (Videósegédlet Hamarosan) adunk segítséget.
2. Hogyan szinkronizáljak az okos órámmal?
Rengeteg féle okos eszköz van forgalomban, sajnos nem tudunk mindegyikhez segítséget adni, de ha beírod a keresőbe az órád típusát és azt hogy Google Fitnesz, akkor több ötletet is találsz. (pl.: Google Fitnesz + Garmin)
Sok esetben segít a Health Sync alkalmazás, melyhez ITT (Hamarosan) találsz segédletet, valamint a FitnesSyncer. melyhez ITT találsz segédletet.
3. Elfelejtettem a jelszavamat
Nyomd meg a jelszóemlékeztető gombot az aplikációban, és e-mailen küldünk segítséget egy új jelszó beállításához.
Amennyiben nem érkezik meg az email, nézd meg a SPAM (levélszemét) mappában is!
4. Nem szinkronizál („nem mér”) a milliólépés alkalmazás, mi a teendőm?
A milliólépés alkalmazás nem számolja a lépéseket, hanem szinkronizálja a lépésszámokat.
IOS eszköz esetében (Iphone) esetében ez automatikus, Android eszköz esetében szükséges hozzá a Google Fitnesz alkalmazás:
- Nézd meg, hogy a Google Fitnesz alkalmazás jól működik-e, és a beállítások – alkalmazások között nézd meg, hogy az Engedélyek (helyadatok) meg vannak-e adva mindkét alkalmazásnak!
- Nézd meg, hogy a Google Fitnesz és a Millió lépés alkalmazásnak is a legújabb verzióját használod-e (ezt az áruházakban tudod ellenőrizni)
Előfordulhat, hogy megtelt a telefonod és ezért nem képes működni az alkalmazás.
Ha a fentiek nem segítenek, akkor töröld le a Google Fitnesz alkalmazást és a Millió lépés alkalmazást is és telepítsd újra. Az eddigi adataid nem fognak elveszni, hiszen azok felhőben vannak és amikor belépsz az eddigi felhasználóneveddel, akkor felismer a rendszer.
5. Hogyan hozd létre a saját csapatod vagy hogyan csatlakozz egy meglévőhöz?
Ha tanuló vagy, keresd meg az iskoládat és ott csatlakozz egy csapathoz, vagy alakíts új csapatot (az app-ban felül középen található ez a lehetőség). Az iskolai csapatok létszáma kötetlen. Emellett részt vehetsz természetesen a családi, baráti, bármilyen öt fős csapatban is.
Ha nem tanuló vagy, akkor válassz egy iskolát, akit támogatnál a lépéseiddel, majd a „Csapatom” fül alatt alkoss új csapatot, vagy csatlakozz egy már meglévőhöz. Ezeknek a csapatoknak maximum 5 tagja lehet.
6. Nem tudok csatlakozni a csapatomhoz, mi a teendőm?
Írj nekünk a milliolepes@trapilap.hu és berakunk a kívánt csapatba! Kérjük, hogy feltétlenül írd meg a csapatod nevét és az e-mail címed, amivel regisztráltál!
7. Ki szeretnék lépni a csapatomból, mi a teendőm?
- Klikkelj az alkalmazáson belül a CSAPATOM négyzetre.
- A neveitek alatt klikkelj rá a CSAPATOM KEZELÉSE gombra.
- A megjelenő képernyőn legalul klikkelj rá a KILÉPEK A CSAPATBÓL gombra.
8. Mikor használjam a „lépés hozzáadása” lehetőséget?
A hozzáadott mozgások arra vonatkoznak, amikor valakinél nincs telefon vagy okosóra, ami mérné a lépéseit, vagy olyan sportot végez ahol nem lehet nála okos-eszköze (pl. a vízi sportoknál, jógánál, kerékpározásnál, edzőteremben, stb.) Ezeknél a sportoknál nincs az embernél telefon, ebben az esetben manuálisan kell hozzáadni a mozgási lehetőségeket kiválasztva a lépéseit. A telefon vagy az okosóra ebben az esetben nem tud lépésszámot mérni.
Amikor valaki úgy végez mozgást (gyalogol, fut, focizik, túrázik, stb.) hogy a zsebében van a telefonja vagy viseli okosóráját akkor az eszköze számolja a lépéseket. Ebben az esetben nem szükséges hozzáadni – hiszen akkor duplán számol lépéseket az applikáció.
Fontos továbbá, hogy csak a ténylegesen mozgással töltött időt adjuk hozzá a mozgáslehetőségek kiválasztásánál, mert az öltözői, az edzői megbeszélés, stb. az nem tekinthető mozgásformának.
9. Utólag hozzá tudom írni az applikációban sportolással töltött időt?
Igen, minden naphoz hozzáírható a mozgásforma kiválasztásával és a vele eltöltött idő megadásával. A rendszer minden vasárnap éjfélkor zár, tehát a heti lépéseidet vasárnap éjfélig kell szinkronizálnod.
10. Mit csináljak, ha véletlenül kétszer vagy rosszul írtam be valamit?
Kérjük ebben az esetben töröld ki a másodjára beírt értékeket.
11. Ellenőrzitek a beírt adatokat?
Igen. Mindenkivel előfordulhat, hogy tévedésből rossz adatot ír be, vagy véletlenül duplán ír be valamit, ezeket korrigáljuk. Következetes/sorozatos nem életszerű lépésszámok esetén a felhasználót kizárhatjuk a versenyből.
12. Mit jelent, hogy szinkronizáljak?
Indítsd el a MillióLépés alkalmazást. Ha a korábbi lépések rendben vannak, akkor automatikusan szinkronizál az indításnál.
13. Hová csatlakozzak?
A Millió Lépés az iskoládért kihívásban részt vehetsz egyéni versenyzőként, úgy, hogy kiválasztasz egy iskolát, akit a lépéseiddel támogatsz. A kiválasztott iskolában beléphetsz egy osztályába is, az osztályok létszáma nem limitált.
Ezenkívül a korábbiakhoz hasonló módon részt vehetsz a csapatversenyben is, ahol 5 fős csapatok versenyeznek egymással.
14. Lehetek egyszerre egy osztálynak is a tagja meg egy csapatnak is a tagja?
Igen van lehetőséged rá.
15. Mi a tét?
A 10 hetes kihívás végén minden iskola annyi sorsjeggyel vesz részt a sorsoláson, ahányszor teljesítette az országos Kékkör távját (2583 km). A sorsoláson 100 iskola nyer 1-1 millió forintot, amelyet sportszer vásárlásra használhatnak fel. Ezenkívül a heti legjobb férfi- és női versenyző, valamint a legtöbbet lépő csapat virtuális oklevelet kap a teljesítményéért.
VIDEÓ SEGÉDLETEK HAMAROSAN

